Javi Vilaplana, Mireia Vives, Ana de la Rosa i Carles Vera són quatre exalumnes de l’IES Jordi de Sant Jordi que han tornat per a compartir un poc de la seua vida i experiència amb l’alumnat de quart.

Xavi ens parlava dels somnis, de les passions i de crear un futur que et porte on vols, com ell es va treballar la seua passió pel bàsket i ara és entrenador al Font de Sant Lluís amb el València.

Mireia ens va sorprendre amb les seues declaracions tan personals i de com la seua autoestima molt baixa al moment la va haver de treballar per a  fer allò que volia: llegir, aprendre anglés i ser mestra d’anglés.

Ana ens va parlar en primera persona del bulling. La veritat és que encara estem corpresos per les seues paraules.

I finalment Carles ens va parlar de com d’un moment molt baix als 14 va decidir amb 19 viatjar tot sol al Nepal, a trobar els pensaments més elevats. Carles ara com a mestre de parkour ens convida a fer-nos créixer, a traure el guerrer interior per a aconseguir ser més grans, més forts per a fer de cada dia un poc millor que l’anterior.

Al final una jornada de reflexió, de companyonia i de descobriments personals.

img_2546 img_2564 img_2574 img_2587 img_2614