CARTA FAMÍLIES 22 MARÇ

Benvolgudes i benvolguts,

Ens posem en contacte amb vosaltres per explicar-vos les mesures extraordinàries decidides per part de l’equip docent com a conseqüència de la suspensió indefinida de l’activitat educativa presencial en tots els centres educatius.

El Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 estableix que “Durant el període de suspensió es mantindran les activitats educatives a través de les modalitats a distància i «on line»”.

1. El professorat està elaborant materials per a realitzar aquestes activitats educatives en la plataforma AULES.

L’accés es fa mitjançant l’adreça:

Per a l’alumnat, el nom d’usuari coincideix amb el NIA i la contrasenya són les tres primeres lletres del cognom en minúscula seguides de la data de naixement, en format DDMMAA. Per exemple, una alumna nascuda el 18 d’octubre de 2003 de nom Laura Pérez Sanchis tindrà com a contrasenya per181003

Si alguna o algú desconeix el seu NIA, pot contactar amb la tutora o tutor que li facilitarà.

Les diferents matèries o mòduls aniran apareixent de forma progressiva, a mida que el professorat vaja elaborant els materials.

Des de Conselleria ens han informat que l’accès a la plataforma es farà de forma progressiva al llarg d’aquesta setmana.

1. Ara més que mai, necessitem de la col·laboració de les famílies per a que controlen la feina de les seves filles i fills. Entenem que la situació no és fàcil per a ningú, i que l’esforç requerit se suma a tot allò que ja esteu fent per a mantenir l’equilibri a casa vostra.

És important establir un horari de treball a casa i que hi dediqueu mínim el temps que estarieu a classe de forma ordinària.

1. Mentre dure aquesta situació, tot el treball realitzat en la plataforma estarà controlat pel professorat i serà avaluable.

Al llarg de la setmana el professorat estarà disponible a l’hora que imparteix la seva classe.

1. Per a qualsevol consulta o dubte, podeu contactar amb les tutores i tutors, professorat, a travès de la Web família o a travès de la plataforma. Per part de tot el professorat, intentarem ajudar-vos el màxim possible.
  1. L’alumnat que no tinga accès a internet des de casa, ho haurà de comunicar a la tutora o tutor a travès de Webfamília, per planificar la manera de fer-li arribar els materials per poder treballar.
  1. Els tràmits administratius es paralitzen i reprendran quan deixe d’estar vigent l’estat d’alarma. Mentrestant, se suspenen els terminis de presentació amb l’administració i es retarden aquells pendents de tramitació.
  1. Continuem estant a la vostra disposició en el correu del centre: 46012951@gva.es
  1. Informarem en la pàgina web de qualsevol novetat, per la qual cosa us recomanem hi estigueu pendents.

Gràcies a totes i a tots per la vostra col·laboració, molts ànims i esperem que fins a molt aviat!