IMPORTANT: Per al procés d’admissió no cal fer cap ingrés. Es fa després quan la persona ja està admesa.

CALENDARI CICLES FORMATIUS DE GRAU MITJÀ I SUPERIOR

Presentació de sol·licituds: del 18 al 31 de maig

Publicació de les llistes provisionals de persones admeses: 10 de juliol.

Reclamacions: del 10 al 12 de juliol.

Publicació de les llistes definitives: 17 de juliol

Matriculació: del 18 al 27 de juliol.

Posteriorment s’iniciarà un període per a assignar les places vacants sobrants així com les que es generen per renúncia. Es desenvoluparà en tres fases en les quals es tindran en compte les llistes d’espera d’acord amb la normativa esmentada al començament.

CALENDARI FP BÀSICA

Presentació de sol·licituds: del 18 al 31 de maig

Publicació de les llistes provisionals de persones admeses: 14 juny.

Reclamacions: fins 18de juny.

Publicació de les llistes definitives: 26 de juny

Matriculació: del 28 de juny al 4 de juliol.

Període extraordinari:presentació de sol·licituds  del 12 al 17 de juliol

ASSISTENTS TELEMÀTICS

http://www.ceice.gva.es/web/admision -alumnado

NORMATIVA