Slideshow shadow

CONVOCATÒRIA BEQUES ERASMUS

setembre 5, 2014 in NOTÍCIES by admin

Dirigides a alumnat de 2n d’Animació Sociocultural i Integració Social i 3r d’Educació Infantil

Termini de presentació de sol·licituds: Fins el 15 d’octubre

Convocatòria Erasmus + IES jordi de Sant Jordi Curs 1415

by admin

Vine a conversar en anglés

setembre 18, 2014 in COMUNITATS D'APRENENTATGE, NOTÍCIES by admin

IMG_0808 IMG_0809

cartelnormal (1)

JORDI SCHOOL IS ORGANISING CONVERSATION CLASSES IN ENGLISH AT TWO DIFFERENT LEVELS. THE CLASSES WILL TAKE PLACE ON THURSDAYS AT 5:00 p.m.-6:00 p.m.

L’IES JORDI DE SANT JORDI ORGANITZA CLASSES DE CONVERSA EN ANGLÉS DE DOS NIVELLS. LES CLASSES SERAN ELS DIJOUS A LES 17:00.-18,00

JOIN US IF YOU REALLY WANT TO SPEAK IN ENGLISH!

UNEIX-TE SI VOLS APRENDRE A PARLAR ANGLÉS!

INTERMEDIATE

Join this group if you have studied at least three years of English, no matter how long ago, and you remember a lot but you can’t speak in English because you haven’t practised speaking very much. You need fluency, and to do that, you need to speak a lot.

The conversation will be started with a question, a photograph, a picture, a piece of news, etc. You will be given an example and you have to follow this example with you own ideas, extending the information or answering the follow-up questions.

Uneix-te a aquest grup si has estudiat un mínim de tres anys d’anglés, no importa quan temps faça, o quant recordes, però no saps parlar anglés perquè no has practicat l’expressió oral. Necessites fluïdesa i, per això, has de parlar molt.

La conversa començarà amb una pregunta, una fotografía, un dibuix, una notícia, etc. Tindràs un exemple que podràs usar i seguir amb les teues pròpies idees, tot ampliant la informació o contestant a preguntes sorgides de les teues frases.
Read the rest of this entry →

by admin

Un vídeo divulgatiu sobre el projecte de Comunitats d’Aprenentatge que portem endavant al nostre institut

setembre 16, 2014 in COMUNITATS D'APRENENTATGE by admin

CONVOCATÒRIA BEQUES MINISTERI – Fins el 30 de setembre

setembre 5, 2014 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES, NOTÍCIES by admin

TERMINI: FINS EL 30 DE SETEMBRE

Es podrà sol·licitar beca per a: Batxillerat, CF Grau Mitjà, CF Grau Superior,Curs sProves d’Accés a CF Grau Superior, Formació Professional Bàsica, Programes de Qualificació Professional

Instruccions Beques

Més informació

EL DEPARTAMENT DE FILOSOFIA obre un BLOG

setembre 1, 2014 in NOTÍCIES by admin

El Departament de Filosofia ha posat en marxa un blog on participarà l’alumnat a través de comentaris.

Captura de pantalla 2014-09-01 a les 13.12.17

Llibres de text curs 2014 2015

juliol 2, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Es publica la llista de llibres de text per al curs 2014 2015, per a tots el nivells d’ESO i Batxillerat.

LLIBRES DE TEXT CURS 2014_2015

Exposició guitarres elèctriques construïdes per l’alumnat de 4t ESO

juny 19, 2014 in NOTÍCIES by admin

L’alumnat de 4t de la ESO a l’assignatura de Tecnologia han estat construint guitarres elèctriques. Ha estat un projecte que ha entusiasmat l’alumnat i ara exposen a la Biblioteca les seues guitarres. L’exposició s’inaugura el 24 de juny a les 18 h. i estarà oberta del 24 de juny al 4 de juliol.

Invitacion expo

Ací teniu fotos

ipp ipp ipp

Conversa amb alumnes d’un centre educatiu de Londres

juny 9, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

L’alumnat de l’IES Jordi de Sant Jordi ha connectat via skype amb alumnes del Col·legi Bethnal Green Academy de Londres. La conversa ha sigut molt profitosa per a desenvolupar el nivell d’anglés, així com el coneixement d’altres jovens europeus. Have a good time!

IMG_0953IMG_0948

Concurs de Lectura

juny 9, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Hem realitzat el Concurs de Lectura al nostre centre amb una boníssima participació de l’alumnat. Gaudim amb la lectura!

by admin

Concert benèfic del projecte Obri els Ulls, al CIM de Benimaclet el dia 30 de maig

maig 21, 2014 in NOTÍCIES by admin

cartel_v3