Slideshow shadow
by admin

Del 24 al 27 de març “IX Seminario Internacional Freiriano “

març 11, 2015 in NOTÍCIES by admin

“Els processos educatius han de ser portadors de somnis i utopies contraris a la imposició del capitalisme salvatge que hui governa el món i consolida el poder de Tánatos”

La setmana del 24 al 27 de març a l’IES Jordi de Sant Jordi celebrarem el” IX Seminario Internacional Freiriano”  amb la presència del professor de la Universitat Autònoma Nacional de Mèxic, Miguel Escobar.

Podeu veure el programa del seminari: Programa IX Seminario Freiriano.

Cartel final 2015pdf

El seminari de València s’incriu en els treballs realitzats al Seminari “Lectura de la realidad en el aula” de la Universitat Nacional de Mèxic. El contingut del seminari girarà al voltant de les vivències de l’alumnat respecte a: Què és l’aula? En què consisteix l’acte educatiu? Com ha sigut l’acte educatiu? Com s’entén la participació estudiantil a l’aula? Podem parlar de participació estudiantil que no siga emancipadora?
Podeu accedir a un article del professor Escobar sobre  “La reinvención freiriana en la universidad: Paulo Freire, el movimiento zapatista, el psicoanálisis sociopolítico y la Pedagogía Erótica”
I al seus llibres “Descifrar la mirada” y “Pedagogía Erótica“.

pdg-erotica

Al Jordi es parla de: Xerrada sobre l’aplicació de la LOMQE

març 9, 2015 in NOTÍCIES by admin

Aquest dimecres tindrem una xerrada dirigida a tota la comunitat educativa (professorat, pares i mares i alumnat) sobre l’aplicació de la LOMQE a partir del curs pròxim. La xerrada la impartirà l’inspector D. Vicente Marchante de la Conselleria d’Educació.

cartellomque

L’alumnat de 3r del CF d’Educació Infantil ha viatjat en el temps

març 5, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

L’alumnat de 3r del CF d’Educació Infantil va planificar un viatge en temps per treballar el Mòdul d’Habilitats Socials.
La classe es va dividir en grups i elegiren un destí que podia ser real o fantàstic. Anaren a “L’Edat Mitjana”, “El Carnestoltes” i “El futur”. A través del temps analitzaren el tema de la “Resolució de Conflictes. Dissenyaren també un periòdic en què treballaren la teoria relacionada del tema a través de notícies, entrevistes, i també realitzaren una exposició a trevés d’un “Café del temps”.

L’experiència va ser molt enriquidora i divertida.

EDAD MEDIAEL FUTUROCARNAVAL

by admin

Fotos de l’alumnat del nostre centre que està participant a la Valencianada

març 4, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

El diari Levante i El País es fan hui ressó de la Valencianada una activitat en què participem alumnat del centre

i ací teniu del fotos del nostre alumnat.

La Valencianada a la premsa

març 3, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

La VEU del PV es fa ressó de la Valencianada un projecte en què participa l’alumnat de 4t, PQPI i Animació Sociocultural del nostre centre. Podeu veure la notícia.

Captura de pantalla 2015-03-03 a les 10.31.53

by admin

Treballs de l’alumnat de tecnologia

febrer 27, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

Al blog de tecnologia podeu trobar diversos treballs del nostre alumnat així com informacions de les activitats que realitza el Departament.

Captura de pantalla 2015-02-27 a les 12.01.11

TEA AT FIVE: Examens EOI!!!

febrer 26, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Ja estem preparant els examens orals de l’Escola Oficial d’Idiomes a les sessions de TEA AT FIVE!

Apunta’t!

by admin

Concert solidari organitzat per l’alumnat de TASOC

febrer 24, 2015 in NOTÍCIES by admin

Dins dels projectes pràctics plantejats per l’alumnat de TASOC, aquest mes han organitzat un Concert Solidari amb l’Associació Valenciana d’Espina Bífida.

Concierto

Animeu-vos a assistir!

by admin

Valencianada: un projecte per conéixer la ciutat

febrer 12, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

La Valencianada és un projecte inclòs en el World Mobile City Project  que es realitzarà a les ciutats de València, Barcelona, Saragossa, Alcoi i Manresa ..

Hi participarem alumnat del PQPI de 4t de la ESO i del CF d’Animació Sociocultural del centre.

A València aquest projecte està coordinat per la Xarxa 1entretants.

Captura de pantalla 2015-02-12 a les 17.18.24

• Data: 4 de març del 2015
  • Objectius: Millorar el coneixement de la ciutat de València, tot aprenent a desplaçar-se per la ciutat, mitjançant el transport públic, amb l’ajuda dels dispositius mòbils. Utilitzar els dispositius mòbils amb finalitats d’interés social i educatiu.
  • Característiques: Els alumnes, en grups de 4, cercaran 5 punts concrets de la ciutat. L’activitat els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies (internet mobile, geolocalització, xarxes socials, codis QR, realitat augmentada …). El professorat coneixerà en tot moment on es troben els alumnes mitjançant les eines de geolocalització. Els llocs que visitaran els alumnes es faran públics mitjançant la xarxa social Instagram.
  • Organització: Es tracta d’una experiència interdisciplinar a la qual participen diversos instituts del País Valencià, (entre ells l’IES Jordi de Sant Jordi) organitzada amb la col·laboració de la Xarxa Cooperativa d’Ensenyament en Valencià 1entretants (http://1entretants.ning.com

Jornades Al Jordi es parla de… del 23 de febrer al 5 de març

febrer 11, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

El Departament de Serveis Sociocultural ha organitzat unes xerrades sobre diferents temes  a realitzar a finals d’aquest mes.

CARTELLJORNADES