Slideshow shadow

Trobades de Mediadors/es

desembre 19, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

El Grup de Mediació va assistir el passat dijous 18 de desembre a la Trobada de Mediadors/es a l’IES Benlliure de València.

IMG_1506IMG_1502IMG_1493

Taller de Muixeranga

desembre 16, 2014 in ACTIVITATS by admin

El dia 17 de desembre a les 20,15 h. realitzarem un Taller de Muixeranga dirigit a l’alumnat de Cicles Formatius. L’activitat ha estat proposada per una alumna que forma part de la Muixeranga jove de València. El taller tindrà una part pràctica.

La muixeranga són un conjunt de danses i castells humans originaris del País Valencià i que principalment es preserven a Algemesí (Ribera Alta), però també existeixen colles i grups a altres diversos indrets de les comarques valencianes.”

by admin

Mercat solidari organitzat per l’alumnat de TASOC del grup de la vesprada

desembre 15, 2014 in ACTIVITATS by admin

Presentación1

by admin

El Departament de Tecnologia visita l’exposició “Trencant barreres. Dònes i Ciències”

desembre 15, 2014 in ACTIVITATS by admin

Els dies 7 i 12 de desembre el departament de Tecnologia ha visitat l’exposcició “Trencant barreres. Dònes i Ciències” amb l’alumnat de tercer i quart d’ESO. La visita es va realitzar al Palau de Cerveró i ha estat organitzada per la Universitat de València ( Institut de la Història de la Medicina i de la Ciència). L’exposició, que presenta una instal·lació artística rupturista amb un túnel de tòpics sexistes de personatges il·lustrats, ens acosta mitjantçant una selecció de fotografies i panels, la trajectòria professional de 42 científiques de diferents èpoques. L’objectiu és mostrar la contribució de les dones al món de les ciències i de la tecnologia, àmbits pels quals  han passat desapercebudes, tant elles com les seues recerques.

SAMSUNG SAMSUNG

El nostre institut a la revista Futura de la Universitat de València

desembre 13, 2014 in NOTÍCIES by admin

Captura de pantalla 2014-12-13 a les 17.35.10La revista Futura de la Universitat de València parla del projecte que portaren endavant l’alumnat d’Integració Social de vesprada coordinats pel professor Kike Pons. Punzant podeu treobar l’enllaç

CAMPANYA SOLIDÀRIA DE RECOLLIDA D’ALIMENTS

desembre 12, 2014 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

L’alumnat de Cicles Formatius ha encetat una Campanya Solidària de recollida d’aliments. Els aliments s’arreplegaran durant la setmana del 15 al 19 de desembre de 8 a 21 h. en la Consergeria del centre i seran destinats a entitats associatives del barri per a què procedisquen a la seua distribució entre les persones que ho necessiten.FullSizeRender (1)

cartel definitivo

Llistes provisionals admesos proves homologades d’idiomes: Anglés i Francés

desembre 9, 2014 in NOTÍCIES by admin

Es publiquen les llistes d’admesos per a les proves homologades d’idiomes: anglés i francés.

Provisionals Proves A2

Les reclamacions són des de l´11 de desembre fins al 8 de gener.

Calendari proves homologades

Horari proves idiomes

Més informació: la web de Conselleria on poden veure la “guia del candidat”

25 de novembre: Dia contra la violència de gènere

desembre 4, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Els alumnes de TASOC matí i vesprada han elaborat unes exposicions per tal de sensibilitzar en el Dia contra la violència de gènere: L’emocionari, notícies de víctimes de violència de gènere i el projecte “Dones i cinema”.

IMG_1470IMG_1473IMG_1476

by admin

L’alumnat del Cicle Superior d’Animació Sociocultural col·labora en l’organització d’un Concert per la Llengua a Godella

desembre 4, 2014 in ACTIVITATS by admin

L’alumnat del CF d’Animació Sociocultural ha col·laborat amb el Centre Jove Almatadero i l’Ajuntament de Godella en l’organització del Concert per la Llengua que se celebrarà aquest divendres dia 5 de desembre. També es realitzarà un Taller.

FullSizeRender-3

Projecte: Dona, dona’t cine

desembre 4, 2014 in NOTÍCIES by admin

L’alumnat del grup  de matí de Tècnics Superiors en Animació Sociocultural ha dissenyat, amb motiu del Dia contra la violència de gènere una exposició sobre la dona i el cinema i dos vídeo fòrums: un sobre la pel·lícula ” Te doy mis ojos”, el dia 2 de desembre per la vesprada i en altre sobre la pel·lícula “La sonrisa de la Mona Lisa”, el divendres dia 5 pel matí.

FullSizeRender-2 FullSizeRender