Slideshow shadow

LLISTATS DEFINITIUS DE PERSONES ADMESES A CICLES FORMATIUS

juny 26, 2015 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES, NOTÍCIES by admin

LES PERSONES ADMESES HAN DE:

Matricular-se entre el 29 de juny i el 6 de juliol, aportant la documentació que hi ha a l’oficina virtual de la web del centre . No es matricularà cap sol·licitud que no tinga tota la documentació a aportar
IMPORTANT
“L’alumnat admés (al llistat definitiu) si no realitza la matrícula en el termini establert ( 29 de juny a 6 de juliol), perdrà la plaça escolar assignada i haurà de sol·licitar plaça a la convocatòria extraordinària” Article 10.3.2 de l’Ordre 33/2011

LES PERSONES NO ADMESES PODEN PRESENTAR RECLAMACIÓ:

La reclamació ha de dirigir-se a la Comisió Sectorial d’escolarització de FP en el registre d’entrada del Direcció Territorial de la Conselleria d’Educació. C/ Gregorio Gea, 14. València, entre el 26 i el 30 de juny.

LES PERSONES NO ADMESES EN LLISTA D’ESPERA

Els sol·licitants en llista d’espera poden presentar-se el dia 7 de juliol a les 10:00 hores, per adjudicar les possibles places vacants per ordre de la llista.

RESULTATS DEFINITIUS PROVÉS D’ACCÉS A CICLES FORMATIUS

juny 15, 2015 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES, NOTÍCIES by admin

ACTES GRAU SUPERIOR

ACTES GRAU MITJÀ

LLISTAT DE QUALIFICACIONS GRAU SUPERIOR (DEFINITIVES)

LLISTAT DE QUALIFICACIONS GRAU MITJÀ (DEFINITIVES)

NOUS CICLES FORMATIUS EN HORARI DE MATÍ, VESPRADA, NOCTURN I SEMIPRESENCIAL

maig 12, 2015 in NOTÍCIES by admin

El proper curs 2015-2016 el nostre centre posa en marca les noves titulacions de Tècnic Superior en Animació Sociocultural i Turística i Tècnic Superior en Integració Social.   Read the rest of this entry →

CALENDARI PREINSCRIPCIONS I MATRÍCULA CICLES FORMATIUS – PERÍODE ORDINARI

maig 11, 2015 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES, NOTÍCIES by admin

PRESENTACIÓ SOL·LICITUDS
  (PROCEDIMENT TELEMÀTIC I PRESENTACIÓ D’INSTÀNCIA EN EL CENTRE DE PRIMERA OPCIÓ) DEL 21 DE MAIG A L’1 DE JUNY  (L’alumnat admés a les Proves d’accés també ha de presentar la sol·licitud)

PER FER LA PREINSCRIPCIÓ CAL ACCEDIR A LA PÀGINA DE CONSELLERIA ( ASSISTENT VIRTUAL) I DESPRÉS IMPRIMIR I PORTAR LA DOCUMENTACIÓ AL CENTRE

Read the rest of this entry →

MATRÍCULA 1r ESO, 3r ESO i 1r Batxillerat.

juny 11, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

A partir de la normativa de la Conselleria d’Educació, publicada el 10 de juny, es comunica que els sobres de matrícula de 1r ESO, 3r ESO i 1r Batxillerat es lliuraran el pròxim dimarts 16 de juny, de 9:00 a 12:00 hores.

RESULTATS PROVISIONALS PROVES D’ACCÉS A FP

juny 9, 2015 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES, NOTÍCIES by admin

RECLAMACIONS PER ESCRIT: 9 i 10 de juny de 9:30h a 13:30h i  l’11 de juny de 9:30h a 11:30h.

REVISIÓ EXÀMENS: 11 de juny a les 12:30 a la biblioteca del centre.

Tertúlies literàries

juny 5, 2015 in ACTIVITATS, COMUNITATS D'APRENENTATGE by admin

Tertúlia Crim i Càstig, EL LLIBRE que s’ha elaborat a partir de les reflexions de l’alumnat al voltant de les tetúlies dialògiques que s’han fet al voltant de la novel·la “Crim i càstig”.

Captura de pantalla 2015-06-05 a les 9.16.00

by admin

L’alumnat d’Educació Infantil ha treballat el tema d’educació moral a través d’un viatge en el temps.

juny 5, 2015 in NOTÍCIES by admin

Per això la classe es dividí en grups i cada un d’ells va elegir un destí. Amb aquesta ambientació analitzaren dins del mòdul de Desenvolupament Socioafectiu , el tema del desenvolupament moral.

Dissenyaren un periòdic en què mostraren la teoria relacionada en forma de notícies, reportatges, entrevistes,… i realitzaren una exposició. També compartiren una tertúlia literària.

VIAJE EN EL TIEMPO GRUPO COMPLETO

La Universitat Popular ens visita

juny 4, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

A dintre del projecte de Comunitats d’Aprenentatge, en el que el nostre centre obre les portes a entitats i persones del nostre entorn, avui, dia 3 de juny, els alumnes de la Universitat Popular del barri han presentat als alumnes de 4t d’ESO els seus treballs sobre “Consum responsable”. La experiència ha estat molt enriquidora.

Tot seguit, s’ha inaugurat “L’hort i jardí sensorial del Jordi”, un projecte que neix amb l’objectiu de muntar un hort amb el treball col·laboratiu per part d’alumnat del centre i de la Universitat Popular.

US ANIMEM A PARTICIPAR-HI!

IMG_1926 IMG_1940 IMG_1960

Article: “Na Rovella. Tras los escombros de promesas incumplidas”. Sergio Pedregosa

juny 1, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

L’exalumne Sergio Pedregosa ha publicat un article sobre la situació socioeconòmica del barri de Na Rovella. Es tracta d’un estudi exhaustiu de les condicions socials, culturals, econòmiques i, sobre tot, de les polítiques que s’han establit en els darrers anys que han augmentat la marginació del barri. Podeu llegir-ho al següent enllaç:

“Na Rovella: tras los escombros de promesas incumplidas”

Jornada informativa institucions realització FCT Integració Social

maig 20, 2015 in NOTÍCIES by admin

HORARIO color Val

INFORMACIÓ PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT – JUNY 2015

maig 15, 2015 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES, NOTÍCIES by admin

MATRICULACIÓ: 3 de juny

DOCUMENTACIÓ:

• Fotocopia DNI
  • Resguard (per duplicat) d’ingrés en el banc.

Read the rest of this entry →