Slideshow shadow

Realització de les proves: 28 de gener (Anglés) i 29 de gener (Francés

Calendari proves homologades

Horari proves idiomes

Més informació: la web de Conselleria on poden veure la “guia del candidat”

La tardor: Temps de bolets

novembre 5, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Encara que la tardor pareix no arribar, ja que fa calor però no plou com toca, el passat dilluns 4 de novembre, el departament  de Biología va mostrar una petita exposició de bolets recolectats en les rodalies del Penyagolosa.
IMG_1226IMG_1224IMG_1222

Visita al Museo de la Informática de la UPV

novembre 4, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

El día 20 de Octubre, 1º y 2º de bachillerato optativa Informática hicimos la visita al Museu d’informàtica de la UPV. Muy interesante toda la explicación de Cynthia, nuestra guía, y sobretodo muy interesante su defensa a ultranza del papel de la mujer en el mundo de la Informática desde sus comienzos, así como de la importancia del reciclado de la basura informática.

Resolució Beques Erasmus + 2014

octubre 30, 2014 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES by admin

Podeu accedir a la Resolució, on consten els i les aspirants seleccionades.

Resolució Erasmus 1415

DEBATS EN ANGLÉS

octubre 30, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Seguint la tendència europea de fomentar el debat entre l’alumnat pre-universitari i universitari com a forma de desenvolupar les capacitats crítiques i argumentatives, així com les competències lingüístiques, l’IES Jordi de Sant Jordi ha començat l’activitat de DEBATS en anglès amb l’alumnat de 2n de Batxillerat sobre temes d’actualitat que susciten l’interès dels joves.

“M’agrada l’activitat de debatre perquè t’ajuda a desenvolupar les teues capacitats de discussió, pensar i expressar coherentment les idees. El fet de que siga en anglés és un desafiament afegit perquè té una dificultat nova.” Alumna Sociologia, 2n Batxillerat.

“A mi m’agrada molt aquesta activitat perquè m’està ajudant a millorar el meu anglés. He aprés molt nou vocabulari i maneres d’expressar-me que no coneixia abans. A més a més, aprenc noves maneres de veure el món apart de la meua, ja que no sempre em toca defensar la meua opinió.” Alumna Sociologia, 2n Batxillerat.

“Me gusta la actividad de debate porque puedo profundizar en distintos temas de interés actuales. Aparte, mejoro mi expresión, me ayuda a ordenar las ideas y a comentarlas en público. El hecho de que sea en inglés mejora mi aprendizaje.” Alumno de Sociología, 2º Bachillerato.

“Me gustan los debates porque, aparte de que aumentas tu nivel de inglés, si eres una persona tímida, te ayuda a hablar en público. Además, debatimos temas actuales que nos interesan.” Alumno Inglés Práctico, 2º Bachillerato.

IMG_1175IMG_1185

by admin

Vine a conversar en anglés

setembre 18, 2014 in COMUNITATS D'APRENENTATGE, NOTÍCIES by admin

IMG_0808 IMG_0809

cartelnormal (1)

JORDI SCHOOL IS ORGANISING CONVERSATION CLASSES IN ENGLISH AT TWO DIFFERENT LEVELS. THE CLASSES WILL TAKE PLACE ON THURSDAYS AT 5:00 p.m.-6:00 p.m.

L’IES JORDI DE SANT JORDI ORGANITZA CLASSES DE CONVERSA EN ANGLÉS DE DOS NIVELLS. LES CLASSES SERAN ELS DIJOUS A LES 17:00.-18,00

JOIN US IF YOU REALLY WANT TO SPEAK IN ENGLISH!

UNEIX-TE SI VOLS APRENDRE A PARLAR ANGLÉS!

INTERMEDIATE

Join this group if you have studied at least three years of English, no matter how long ago, and you remember a lot but you can’t speak in English because you haven’t practised speaking very much. You need fluency, and to do that, you need to speak a lot.

The conversation will be started with a question, a photograph, a picture, a piece of news, etc. You will be given an example and you have to follow this example with you own ideas, extending the information or answering the follow-up questions.

Uneix-te a aquest grup si has estudiat un mínim de tres anys d’anglés, no importa quan temps faça, o quant recordes, però no saps parlar anglés perquè no has practicat l’expressió oral. Necessites fluïdesa i, per això, has de parlar molt.

La conversa començarà amb una pregunta, una fotografía, un dibuix, una notícia, etc. Tindràs un exemple que podràs usar i seguir amb les teues pròpies idees, tot ampliant la informació o contestant a preguntes sorgides de les teues frases.
Read the rest of this entry →

by admin

Un vídeo divulgatiu sobre el projecte de Comunitats d’Aprenentatge que portem endavant al nostre institut

setembre 16, 2014 in COMUNITATS D'APRENENTATGE by admin

CONVOCATÒRIA BEQUES ERASMUS

setembre 5, 2014 in NOTÍCIES by admin

Dirigides a alumnat de 2n d’Animació Sociocultural i Integració Social i 3r d’Educació Infantil

Termini de presentació de sol·licituds: Fins el 15 d’octubre

Convocatòria Erasmus + IES jordi de Sant Jordi Curs 1415

CONVOCATÒRIA BEQUES MINISTERI – Fins el 30 de setembre

setembre 5, 2014 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES, NOTÍCIES by admin

TERMINI: FINS EL 30 DE SETEMBRE

Es podrà sol·licitar beca per a: Batxillerat, CF Grau Mitjà, CF Grau Superior,Curs sProves d’Accés a CF Grau Superior, Formació Professional Bàsica, Programes de Qualificació Professional

Instruccions Beques

Més informació

EL DEPARTAMENT DE FILOSOFIA obre un BLOG

setembre 1, 2014 in NOTÍCIES by admin

El Departament de Filosofia ha posat en marxa un blog on participarà l’alumnat a través de comentaris.

Captura de pantalla 2014-09-01 a les 13.12.17