Slideshow shadow

Jornades Al Jordi es parla de… del 23 de febrer al 5 de març

febrer 11, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

El Departament de Serveis Sociocultural ha organitzat unes xerrades sobre diferents temes  a realitzar a finals d’aquest mes.

CARTELLJORNADES

by admin

Treballs de l’alumnat de tecnologia

febrer 27, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

Al blog de tecnologia podeu trobar diversos treballs del nostre alumnat així com informacions de les activitats que realitza el Departament.

Captura de pantalla 2015-02-27 a les 12.01.11

TEA AT FIVE: Examens EOI!!!

febrer 26, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Ja estem preparant els examens orals de l’Escola Oficial d’Idiomes a les sessions de TEA AT FIVE!

Apunta’t!

by admin

Concert solidari organitzat per l’alumnat de TASOC

febrer 24, 2015 in NOTÍCIES by admin

Dins dels projectes pràctics plantejats per l’alumnat de TASOC, aquest mes han organitzat un Concert Solidari amb l’Associació Valenciana d’Espina Bífida.

Concierto

Animeu-vos a assistir!

by admin

Valencianada: un projecte per conéixer la ciutat

febrer 12, 2015 in ACTIVITATS, NOTÍCIES by admin

La Valencianada és un projecte inclòs en el World Mobile City Project  que es realitzarà a les ciutats de València, Barcelona, Saragossa, Alcoi i Manresa ..

Hi participarem alumnat del PQPI de 4t de la ESO i del CF d’Animació Sociocultural del centre.

A València aquest projecte està coordinat per la Xarxa 1entretants.

Captura de pantalla 2015-02-12 a les 17.18.24

• Data: 4 de març del 2015
  • Objectius: Millorar el coneixement de la ciutat de València, tot aprenent a desplaçar-se per la ciutat, mitjançant el transport públic, amb l’ajuda dels dispositius mòbils. Utilitzar els dispositius mòbils amb finalitats d’interés social i educatiu.
  • Característiques: Els alumnes, en grups de 4, cercaran 5 punts concrets de la ciutat. L’activitat els ha de permetre saber localitzar qualsevol punt de la ciutat tot combinant els mitjans clàssics amb l’ús de les darreres tecnologies (internet mobile, geolocalització, xarxes socials, codis QR, realitat augmentada …). El professorat coneixerà en tot moment on es troben els alumnes mitjançant les eines de geolocalització. Els llocs que visitaran els alumnes es faran públics mitjançant la xarxa social Instagram.
  • Organització: Es tracta d’una experiència interdisciplinar a la qual participen diversos instituts del País Valencià, (entre ells l’IES Jordi de Sant Jordi) organitzada amb la col·laboració de la Xarxa Cooperativa d’Ensenyament en Valencià 1entretants (http://1entretants.ning.com

Al Jordi es parla de: “Treballant la diversitat familiar a l’aula”

febrer 10, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

El passat 29 de gener és va fer una xarrada-ponència dins del programa AL JORDI ES PARLA DE…  sobre “Atenció a la diversitat familiar a l’aula”. Marc Brel, president de l’associació de famílies homo parentals Galesh, d’una manera molt amena ens va apropar a la realitat de les famílies homoparentals. Van assistir unes 80 persones entre alumnat i professorat dels cicles: TSEI, TASOC i TIS. En acabar, va obsequiar a l’IES amb un DVD Homo Baby Boom i una col·lecció de contes d’Alba, una nena amb dues mares, que faciliten abordar amb els més menuts la diversitat familiar.

IMG-20150129-WA0004

Convocats els premis extraordinaris de Formació Professional

febrer 9, 2015 in NOTÍCIES by admin

Ací teniu la informació per participar als premis extraordinaris de Formació Professional per a l’alumnat que té una nota mitja al Cicle d’Excel·lent.

VISITA A L’OCEANOGRÀFIC

febrer 6, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

El grup Integra va fer la visita a l’oceanogràfic de València. Van visitar la quarentena, el tunel per dalt on veien menjar als peixos. També anaren a l’espectacle dels dofins i baixaren als diferents oceans. Per últim, van veure les morses i les foques marines, van passar un matí molt divertit!

descarga

OLIMPIADA LINGÜÍSTICA 2015

febrer 5, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

12 alumnes del nostre centre han participat hui 5 de febrer de 2015 en la Olimpiada Lingüística. SORT A TOTS I TOTES!

ACTES AVALUACIÓ FINAL PROVES HOMOLOGADES D’IDIOMES

febrer 4, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Es publiquen les actes d’avaluació final de les proves homologades d’anglés i francés. Les reclamacions poden fer-se el divendres 6 de febrer, de 11:30 a 12:25 hores, a la Biblioteca del centre.

Avaluació final ANGLÉS Avaluació final FRANCÉS