Slideshow shadow

Busquem voluntaris i voluntàries

gener 14, 2015 in COMUNITATS D'APRENENTATGE by admin

somni-12-300x211-1
L’IES Jordi de Sant Jordi de València porta des de fa quatre cursos un projecte de Comunitats d’Aprenentatge. És el primer centre de secundària del País Valencià que es va implicar
Busquem voluntaris que puguen col·laborar en els grups interactius.
Les persones que esteu interessades podeu  inscriure-vos a través d‘aquest formulari.

Ací teniu un article que parla del grups interactius i de les comunitats d’aprenentatge. I ací un altre de Ramón Flecha .

VISITA ETSE Burjassot. Talleres de robotica LEGO, Videojuegos, Realidad aumentada y Web

gener 19, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Alumnado de 4º ESO , 1º Y 2º  BACHILLER OPTATIVA INFORMÁTICA

Una mañana estupenda, disfrutando de los talleres. Los alumnos lo han pasado bomba programando un robot de LEGO, o creando su propio videojuego. Además tuvimos la oportunidad de conocer el entorno de la Universidad de Burjassot y disfrutar del ambiente universitario.

20150116_133742 20150116_133737

by admin

Agraïment de l’Associació Perifèria per la campanya solidària d’arreplegada d’aliments

gener 14, 2015 in NOTÍCIES by admin

L’Associació Perifèria ens ha fet arribar el seu agraïment a l’alumnat i professorat que ha participat en la Campanya.

Gràcies a aquesta Campanya s’han arreplegat 650 k. d’aliments que han permés distribuir 57 bosses d’aliments per a 57 famílies del barri.

Furgoneta Periferia cargada3º TSEI con el cartel temrinado

Llistes definitives proves homologades d’idiomes: Anglés i Francés.

gener 13, 2015 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Es publiquen les llistes definitives per a les proves homologades d’idiomes: anglés i francés.

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS – FRANCES LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS – INGLES

Calendari proves homologades

Horari proves idiomes

Més informació: la web de Conselleria on poden veure la “guia del candidat”

Trobades de Mediadors/es

desembre 19, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

El Grup de Mediació va assistir el passat dijous 18 de desembre a la Trobada de Mediadors/es a l’IES Benlliure de València.

IMG_1506IMG_1502IMG_1493

Taller de Muixeranga

desembre 16, 2014 in ACTIVITATS by admin

El dia 17 de desembre a les 20,15 h. realitzarem un Taller de Muixeranga dirigit a l’alumnat de Cicles Formatius. L’activitat ha estat proposada per una alumna que forma part de la Muixeranga jove de València. El taller tindrà una part pràctica.

La muixeranga són un conjunt de danses i castells humans originaris del País Valencià i que principalment es preserven a Algemesí (Ribera Alta), però també existeixen colles i grups a altres diversos indrets de les comarques valencianes.”

by admin

Mercat solidari organitzat per l’alumnat de TASOC del grup de la vesprada

desembre 15, 2014 in ACTIVITATS by admin

Presentación1

by admin

El Departament de Tecnologia visita l’exposició “Trencant barreres. Dònes i Ciències”

desembre 15, 2014 in ACTIVITATS by admin

Els dies 7 i 12 de desembre el departament de Tecnologia ha visitat l’exposcició “Trencant barreres. Dònes i Ciències” amb l’alumnat de tercer i quart d’ESO. La visita es va realitzar al Palau de Cerveró i ha estat organitzada per la Universitat de València ( Institut de la Història de la Medicina i de la Ciència). L’exposició, que presenta una instal·lació artística rupturista amb un túnel de tòpics sexistes de personatges il·lustrats, ens acosta mitjantçant una selecció de fotografies i panels, la trajectòria professional de 42 científiques de diferents èpoques. L’objectiu és mostrar la contribució de les dones al món de les ciències i de la tecnologia, àmbits pels quals  han passat desapercebudes, tant elles com les seues recerques.

SAMSUNG SAMSUNG

El nostre institut a la revista Futura de la Universitat de València

desembre 13, 2014 in NOTÍCIES by admin

Captura de pantalla 2014-12-13 a les 17.35.10La revista Futura de la Universitat de València parla del projecte que portaren endavant l’alumnat d’Integració Social de vesprada coordinats pel professor Kike Pons. Punzant podeu treobar l’enllaç