Slideshow shadow

CICLES FORMATIUS : DEL 22 AL 24 DE JULIOL

ESO I BATXILLERAT : 21 i 22 DE JULIOL

FP BÀSICA : 23 AL 25 DE JULIOL

2n PQPI :30 DE JULIOL AL 3 DE SETEMBRE ( AGOST TANCAT)

PER FER LA INSCRIPCIÓ TELEMÀTICA PODER SEGUIR AQUEST ENLLAÇ: http://www.cece.gva.es/abc/admisal/val/default.htm

Read the rest of this entry →

LLISTES DEFINITIVES RESULTATS PROVES D’ACCÉS CICLES FORMATIUS

juliol 15, 2014 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES, NOTÍCIES by Daniel Ballester

Es publiquen les llistes definitives dels resultats de les proves d’accés de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior.

El lliurament de certificats es farà el dia 16 de juliol en horari de Secretaria.

GRAU MITJÀ

GRAU SUPERIOR

Cicles Formatius: Sol·licituds títol i documentació matrícula

juny 17, 2014 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES by admin

Per tal d’agilitzar els tràmits podeu descarregar-vos els documents i omplir tota la documentació visitant lOFICINA VIRTUAL de la web. Si feu això guanyareu temps d’espera a l’oficina.

Vacants Cicles Formatius

juliol 21, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Es publiquen les vacants de Cicles Formatius de Grau Mitjà, Grau Superior i semipresencial.

Vacants Cicles Grau Mitjà, Grau Superior i semipresencial

Llibres de text curs 2014 2015

juliol 2, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Es publica la llista de llibres de text per al curs 2014 2015, per a tots el nivells d’ESO i Batxillerat.

LLIBRES DE TEXT CURS 2014_2015

Alumnat admés FP curs 2014/15 – Matrícula de l’11 al 15 de juliol

juny 30, 2014 in INFORMACIONS ADMINISTRATIVES by admin

Ací podeu consultar les llistes definitives d’admesos en el termini ordinari als CF d’Atenció a la Dependència, Animació Sociocultural, Educació Infantil i Integració Social per al curs 14/15.

Read the rest of this entry →

Exposició guitarres elèctriques construïdes per l’alumnat de 4t ESO

juny 19, 2014 in NOTÍCIES by admin

L’alumnat de 4t de la ESO a l’assignatura de Tecnologia han estat construint guitarres elèctriques. Ha estat un projecte que ha entusiasmat l’alumnat i ara exposen a la Biblioteca les seues guitarres. L’exposició s’inaugura el 24 de juny a les 18 h. i estarà oberta del 24 de juny al 4 de juliol.

Invitacion expo

Ací teniu fotos

ipp ipp ipp

Conversa amb alumnes d’un centre educatiu de Londres

juny 9, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

L’alumnat de l’IES Jordi de Sant Jordi ha connectat via skype amb alumnes del Col·legi Bethnal Green Academy de Londres. La conversa ha sigut molt profitosa per a desenvolupar el nivell d’anglés, així com el coneixement d’altres jovens europeus. Have a good time!

IMG_0953IMG_0948

Concurs de Lectura

juny 9, 2014 in NOTÍCIES by Daniel Ballester

Hem realitzat el Concurs de Lectura al nostre centre amb una boníssima participació de l’alumnat. Gaudim amb la lectura!

by admin

Concert benèfic del projecte Obri els Ulls, al CIM de Benimaclet el dia 30 de maig

maig 21, 2014 in NOTÍCIES by admin

cartel_v3